thanksgiving in ohioooo - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu thanksgiving in ohioooo - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu

thanksgiving in ohioooo

Door: neris

Blijf op de hoogte en volg Neris

23 November 2012 | Verenigde Staten, Cleveland

Een kort vanuit bed, op de mobiel getypte verslag over thanksgiving.

wat is thanksgiving?thanksgiving is de dag dat ik precies een maand uit nl ben, nederland voor de 3e keer en zeker niet de laatste keer verlaatn en ja Ik hb nog steeds geen flauw idee wat het is. Je bent ergens dankbaar voor, iets met ontdekking van amerika het maakt me weinig uit. En waarom? Er is eten, en chocola. Mijn lievelingsdingen oh my god what a day. Er is alles wat ik wil, waar ik van hou en dan ook nog eens alles in oversized porties. Het is maar goed dat ze hier mijn gym ook hebben, want nu kan ik morgen rustig trainen.

na gister een reis achter de rug te hebben van ruim 7 uur ben ik beland in ohio, cleveland. Amper 4 uur geslapen ging de wekker veel en veel te vroeg. Ben er inmiddels aan gewend. Maar om met 30 fahremheit 1 mile te gaan lopen daaaaaamn! Ach heb de turkey trot overleeft, heb een tshirt gehad wat natuurlijk vet stoer is. Alleen de plaatss ohio staat er niet op. Jammer weer hoor. Na de geweldig loop om veel te vroegg in de morgen, zijn we gaan ontbijten met een cocktail in een bar. Thanksgiving draait naast eten ook om alcohol, zuipen, drinken en gezelligheid. Dus voor deze x vroeg in de morgen een margaarita gedaan. Eenmaal terug bij het huis heeerlijk weer, heb ik een poging gedaan tot bruin worden. 2 uur in de zon gezeten niet eens een beethe gekleurd. Die uv stralen hier werken voor geen meter!

om 4 uur werd er al gegeten en had totaaaaal geen honger. Nee natuurlijk niet als je me al sinds 1 uur lekker maakt me chocola en shit! De familietraditie hier is bloody mary. Een cocktail a la different la taste. Ik heb nog nooooit zolang over het opdrinken van een cocktail gedaan. Ijsklontjes waren zelfs gesmolten,en ook hier is het gewoon herfst en geen zomer. Traditioneel gezien heb ik me gewaagd aan de turkey. Wat trouwens aardig goed te eten is.

Zo naast het lopen van 1 hele mile, het veel te veel eten, en drinken en het slecht goede bowlen draait thanksgiving ook om gezelligheid.
Ach ook al is de dag zo goed als om,

happy thanksgiving!




Een ander traditie is bowlen. Naarmate iedereen slechter presteerde hoe later het werd, des te beter ik presteerde. Eindresultaat was dan ook dat ik op t einde in me eentje op 3 banen aan het spelen was. Ik kom als een pro bowler terug!


  • 25 November 2012 - 17:42

    Marjan:

    Dank dag voor het gewas is het bijvoorbeeld. Kennen wij hier ook maar is geen nationale. En heeeeerlijk een kalkoen, aten wij vroeger altijd met kerst....jammie, maar weer eens doen.
    Heb je ook nog veel gekocht op Black Friday? Die kwam erachteraan toch?
    Leuk bowlen....kan je ons het straks leren op de nieuwe baan hierachter ;-)
    Veel plezier en geniet verder en niet al te veel eten he? moet er ook weer af.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neris

Van Nederland emigreren naar Bonaire, Een zomer lang in Griekenland & voor 2 Jaar in de Usa. Living the life at the best!

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 9344

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 22 September 2015

het leven in Malta

12 Januari 2014 - 12 Januari 2014

Bonaire

29 Oktober 2012 - 31 December 2012

My life in the United States!

Landen bezocht: