It SNOWS! In Ohio - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu It SNOWS! In Ohio - Reisverslag uit Cleveland, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu

It SNOWS! In Ohio

Door: Neris

Blijf op de hoogte en volg Neris

30 November 2012 | Verenigde Staten, Cleveland

Damn, wat gaat de tijd snel. Na 5 dagen Ohio ben ik alweer 5 dagen terug in Virginia! The State met heuvels aka bergen, geen straatverlichtingen, ontiegelijk veel dode dieren (Nog steeds ja) weinig uitgaansgelegenheden en most important; GEEN sneeuw! Kut State. Ik wil sneeuw en dan ook echt heel veel sneeuw. Zoals in die leuke kerstfilms, sneeuwpoppen maken en overal kjerstverlichting. Ja, dat gebeurt dus niet in het echte leven mijn mensen. Op tv is alles mooier als het is in real life.

Teruggaande in de tijd. Na de 7 uur durende trip, 3 uur durende nacht liepen we de volgende dag de beruchte turkey trot. De turkey trot van maar liefst 1 mile. Dit deden we LOPEND. Niet eens rennend, nee lopend. Even serieus, heb ik mij daarvoor uitgesloofd afgelopen periode in de sportschool? Ik vet trots weken terug dat ik 1 mile heb gerend. Ik ren het nu alsof het niets is, heb ik een mooie test lopen we die mile. Ach ja, heb het ieder geval gedaan. Ben weer 30 dollar armer, en heb nog steeds me OHIO turkey trot tshirst niet. Ik ben opgelicht door Amerika. En dat te bedenken dat ook nog eens de belasting omhoog gaat. Ergens was het ook wel goed dat we gingen lopen. Na een lange reis, korte nachtrust weet ik eigenlijk ook niet zo goed waar ik de energie vandaan moet halen om die turkey trot te gaan rennen. Maar goed, na deze o zo zware grote en verre run hebben we ons in de vroege morgen maar gestort aan de magaritha en bloody mary's. We hebben het immers toch echt verdiend.

Zoals ik eerder vertelde bestaat thanksgiving voornamelijk uit eten.
Turkeys, chocola. chocola, chocola, aardappelpurree en meer chocola. Althans daar bestond my thanksgiving uit. Heb me zo misselijk aan de chocola gegeten dat ik de rest totaal gemist heb. Ach ben nooit een vleeseter geweest.

Na een hele dag jezelf volstouwen met eten zijn we wezen bowlen. Geweldig met de mensen met wie ik was. Hoe later het werd op de avond hoe beter ik werd. Of zij werden slechter door de hoeveelheid drank dat kan natuurlijk ook. Anyway de eerste optie klinkt beter. Ik was ook de enige nog overenthousiast bij de 3e bowlronde, en bowlde vervolgens in mijn eentje voor ruim 5 a 6 mensen. Zo kan bowlen natuurlijk ook!

Na thanksgiving krijg je de welberoemde en welberuchte
FRIDAY! Jeeej BLACK FRIDAY wel te verstaan. De naam te danken aan de ik weet niet hoeveel doden die er vallen deze dag. Gewoon zielig. Anyways black friday is DE dag dat alle mensen gaan shoppen wegens de hoge kortingen, black friday is de dag dat je als beveiliger zijnde niet wil gaan werken, black friday is de dag dat je NIET en dan bedoel ik ook echt NIET naar de winkels moet gaan. Mensen kinderen wat hier in Amerika gebeurt met black friday is niet normaal. Die mensen gaan nog erger los als wij nederlanders op een hardcore feest. En ik maar denken dat wij nederlanders gierig waren. Het ergste is nog mensen kopen alles, echt alles en het is niet eens sinterklaas hier! Maar goed zondags hadden we een etentje en we moesten dus een outfit hebben. Vol goede moed om het een keer mee te maken hebben we ons naar het winkelcentrum begeven. DRAMA! Druk druk druk. Achterlijke kortingen (nee lokkertjes) achterlijke ongelukken en dat allemaal om te shoppen. TRANQUILE DUSHISS met kerst zijn de aanbiedingen er ook wel weer.

Another man down,died on black friday, hoe? Meneer doet zijn werk opent de deuren en ruim 1000 man rent over hem heen want iedereen wilt die tv. Hoe kan je nog rustig naar je tv kijken, nadat je weet dat een man dood is gegaan omdat jij perse die tv wou hebben? Ik zal die TV terroriseren als ik die man was. Ik zal spoken met die tv. Lig je snachts lekker in je bed springt de tv aan. Je zet hem uit gaat naar bed, en BENG nieuwsbericht over de dode man. Jaaa mensen NEVER TRY TO KILL ME ON BLACK FRIDAY!! IM COME AND GET YOU MWuahahah
hehe genoeg onzin, ik dwaal veeeeel te ver af.

Zaterdags zijn we dus wezen lunchen in een bierbrouwerij. Waar je bier kan drinken. En bier, en meer bier. Geen appelsap nee bier. Kut tent. Al was het eten wel goed, en de sfeer ook. Daarnaast zijn we Football wezen kijken. Zoals iedere dag. Echt iedere dag. En dus heb ik een team gekozen. Vraag me niet welke team het is, of uberhaupt maar welke staat. Ze waren oranje gekleurd!! Te gruwelijk. Ik maak American Football gewoon Hollands Glorie. Al mogen ze wel beter spelen als dat wij laatste WK deden want dat was drama.

Tja, en dan is het zondag. 71/2 uur terug rijden. Terug naar huis, in de auto uit de sneeuw. De sneeuw waar alleen ik blij mee was. Wat niemand overigens begreep. Just me, lonely me.. Happy with the snow.

Wat een dramatisch leven en weekend heb ik weer achter de rug. Tja, nu zijn we weer back in the real life. In de oude ritme. Het zware leven.

Ik ben toe aan vakantie!


  • 02 December 2012 - 23:58

    Marjan:

    whoehahahhahaha
    Ik had het op tv gezien beelden van black friday, vreselijk lijkt het me om al die mensen ook te horen.

    Maar gelukkig heb je geen sneeuw, want dan zat je helemaal geisoleerd toch? Je hebt je portie gehad. haha of er komt misschien nog wat aan. Het is immers nog geen kerst....gelukkig !!!
    Ga jij daar nu surprises maken en gedichten voor de sinterklaas? de hollandse traditie erin brengen?
    Loodjes trekken?
    Werkze en hou vol in je zware leven....ik kan je verzekeren....het wordt steeeeeds zwaarder hihi.

    Geniet meis !!!

  • 28 Januari 2013 - 22:12

    Rahel:

    Die mensen gaan nog erger los als wij nederlanders op een hardcore feest xD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neris

Van Nederland emigreren naar Bonaire, Een zomer lang in Griekenland & voor 2 Jaar in de Usa. Living the life at the best!

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 9354

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 22 September 2015

het leven in Malta

12 Januari 2014 - 12 Januari 2014

Bonaire

29 Oktober 2012 - 31 December 2012

My life in the United States!

Landen bezocht: