What do I think about the USA - Reisverslag uit Centreville, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu What do I think about the USA - Reisverslag uit Centreville, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu

What do I think about the USA

Door: Neris

Blijf op de hoogte en volg Neris

19 November 2012 | Verenigde Staten, Centreville

Nog 3 dagen, nou eigenlijk nachten, en dan gaan we weer wat zien van de o zo grote USA. We gaan naar OHIOOOOOO. Erg vet, waar? geen idee in de buurt van westwood. Hoe ik dat weet? Nou daar zit dus de dichtbijzijnste LIFETIME gym. Mijn tweede huis geworden inmiddels, en dat huis is groot!

Maar goed, donderdag is thanksgiving, wat dat inhoud, geen idee ik weet alleen dat er genoeg eten is en daar houd ik wel van.. Om daar nou helemaal naar Ohio te rijden 8! uur lang neem ik maar voor lief. Turkeys you better be watch out those days! Naast dat donderdag de 22e thanksgiving is, is het ook de dag dat ik precies 1 maand alweer weg ben uit Nederland. Time flys peeps. Nog maar 11 maanden te gaan! Anywayss wat veel mensen aan mij vragen is dit;

Wat vind je nou van Amerika? Laten we het anders zeggen. Wat komt er het eerste in mij op, als ik denk aan Amerika afgelopen maand?
HANGKOREANEN en PINDAKAAS.

En waarom nou, omdat ik zelf bijna spleetoogjes krijg van al die koreanen. En aangezien mijn ogen een oversized formaat hebben, kan je, je misschien wel indenken hoeveel het er wel niet zijn.Waar komen die koreanen wel niet in ene vandaan. Het mooiste van de koreaantjes en Amerika is het volgende. Ik meteen me beroepkundigsheid getest als recherche en op onderzoek uitgaan, wat ze in vredesnaam doen de hele dag op straat. (Naast hangen). Het is de verkoreaanste versie van de nederlandse hangjongeren. En de wat rustige versies van de typetjes wat wij in Nederland hebben. Nee mensen, ik ben niet racistisch dit is gebaseerd op realistische meningsgerealiseerde feiten. In Amerika en Nederland hebben wij wat verschillen betreft hangjongeren en hangkoreanen. De hangkoreanen hangen op straat in de hoop werk te krijgen want hier geldt, geen werk is geen geld. Geen geld is pech. Meeste hangkoreanen zijn illegaal. Met andere woorden je zult denken die zijn pretty fucked. Nou hier komt het. We hebben een mega veel te veel verdiepingen kerk voor de koreanen. ZOOOOOO groot dat de politie zondags het verkeer regeld in de omgeving van de kerk. WHUAAAAAAATTT????!!!! Als ik me papiershit niet regel kom ik het land niet in en word ik in de eerste en niet eens perse de beste vliegtuig terug gezet naar mijn eigen land. Dat dan weer wel, maar een paar illegale hangkoreanen oppakken bij de kerk gaat te ver? Nou Amerika waar is de logica. Ik ga over 4 jaar solliciteren om president te worden want zo gaat het natuurlijk niet goed met dit land.Next to that, in vergelijking met het Nederlandse hangsoort, en illegalen. De meeste van dit soort mensen in NL komen naar NL en krijgen een motherfucking uitkering waar ik voor moest werken. HALLLOOOOO neem de koreanen van hier over, die willen werken! Hoef ik het tenminsten niet meer voor ze te doen.

Naast de bovenstaande frustatie heb je eigenlijk geen last van ze. Je ziet ze wel, je hoort ze niet. Weer een verschil met Nederland want in Nederland is het net andersom! Je hoort ze wel, en je ziet op de verkeerde momenten.

Dan komen we bij het 2e punt. De welberuchte pindakaas. Amerikanen eten alles, alles maar dan ook echt rustig met alles pindakaas. OK pindakaas is op zijn tijd oke, zonder de jam dan maaarrrr........
Als je mijn welverslaafde overheerlijke m&ms gaat verpesten, dan ga je te ver. IK krijg een zakje rode M&Ms vet hip kende ik niet. Zit er pindakaas in de M&Ms? WHY? waarom in vredesnaam doe je dat? Vervolgens ligt er zo een reezes ding. Heerlijk chocola, nerissa gelukkig. Je stopt het ding in je mond en het blijkt van binnen zacht te zijn want er zit gewoon pindakaas in! Pindakaas in alles, in chocola, in koekjes oversized potten in de supermarkt, geen wonder dat een gemiddele amerikaan obesitas heeft!

Natuurlijk draait amerika niet alleen om hangkoreanen en pindakaas. Zo is er nog heel veel meer, maar dat is voor later!

Like i said; Alles op zijn tijd ouwe!

  • 25 November 2012 - 17:19

    Marjan:

    ik loop een beetje achter....maar heb weer genoten van je maffe verhaal hoor. Pindakaas met sambal of banaan jammie, maar in chocolade moet ik geloof ik ook niet aan denken.
    ik ga gauw naar je volgende stukje....groetjes !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neris

Van Nederland emigreren naar Bonaire, Een zomer lang in Griekenland & voor 2 Jaar in de Usa. Living the life at the best!

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 9355

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 22 September 2015

het leven in Malta

12 Januari 2014 - 12 Januari 2014

Bonaire

29 Oktober 2012 - 31 December 2012

My life in the United States!

Landen bezocht: