my life in the united states - Reisverslag uit Centreville, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu my life in the united states - Reisverslag uit Centreville, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu

my life in the united states

Door: neris

Blijf op de hoogte en volg Neris

29 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Centreville

Aangezien onverwachts blijkt dat ik een aantal followers heb op facebook, omdat mensen het toch wel gaaf vinden wat ik aan het doen ben, heb ik besloten om een 2e poging te wagen aan mensen up to date te houden met mijn bezigheden.

Dus om terug te gaan naar vorige week zondag. Precies een week geleden, heb ik Nederland voor een 2e keer gedag gezegd voor een langere tijd. Met eindbestemming USA! Amper geslapen en helemaal brak in het vliegtuig met als doel; Slapen en wakker worden als we landen. Ik kan je vertellen Doel is gefaald! Het goede nieuws is.. Ik ben veilig geland. Altijd fijn natuurlijk. Eenmaal aangekomen in NewArk/New York reden we gelijk door naar Stamford. Geen eens een tussenstop in het te geweldige stad newYork city! Die avond gelijk eerste meeting over de week in Stamford, met de volgende dag gelijk al naar de lessen. Fucking 8.30 in de morgen! Maar goed de lessen waren misschien saai, en ik heb ik weet niet veel hoeveel potjes hangman gespeeld met me buurvrouw, ook die lessen hebben we overleefd. En toen de trip naar NEW YORK CITY!! Damnnn wat een amazing stad. I'm in love! Totdat we snoopdog tegen kwamen. 60 vrouwen in een bus en die malle gast kwam voorbij. Geloof mij, dat je niet in een bus wil zitten met alleen maar meiden, wanneer er een beroemheid langs komt. Anywayysss donderdag was de dag van het reizen naar de eindbestemming. In mijn geval Centreville, Virginia'.

Nou ben ik dus sinds donderdag in de oversized town centreville. Paar lokale dingen bekeken, en wou morgen naar de sportschool.. Daar moet inmiddels wel wat mensen van mijn leeftijd komen dacht ik zo. Echter de komende 2 dagen zit ik aan huis gekluisterd omdat er een grote krachte vriendin genaamd sandy ons gedag wilt zeggen. Hurricane Sandy wel te verstaan. Dus mijn 1e halloween word waarschijnlijk in de kou, en de regen maar deze zal ik met trots trotseren!

Binnenkort ga ik wat scholen bezoeken en kijken waar ik wil studeren. heb een geweldige school met campus gevonden maar dat is up to florida dus dat is misschien maar een idee voor next year.. Eerst maar iets in de buurt zoeken.. Naast de studie zorg ik doorde weeks voor 3 kids.
Allemaal wat ouder van leeftijd, en tot nu toe erg leuk! Ben verslaafd aan de wii met het spel let's dance. gelukkig maar met al dat fastfood van hier kom ik anders oversized terug! Al hebben ze hier ook wel eten wat geen fastfood is haha

Ach, ik vind dit boekwerk wel weer genoeg voor nu! Ik zal me best doen jullie af en toe te updaten over mijn leven in the united states!

  • 29 Oktober 2012 - 07:34

    Hel:

    Heey mop wat leuk om te lezen dit!! Als je dat nou ff volhoudt met al die blogs schrijven,
    Dan weet ik nog eens wat je allemaal doet!! Haha veel plezierrr en sterkte met je orkaan!

    X Hel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neris

Van Nederland emigreren naar Bonaire, Een zomer lang in Griekenland & voor 2 Jaar in de Usa. Living the life at the best!

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 9336

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 22 September 2015

het leven in Malta

12 Januari 2014 - 12 Januari 2014

Bonaire

29 Oktober 2012 - 31 December 2012

My life in the United States!

Landen bezocht: