Helloo Illinois.. ..en de koeien, de turkeys etc.. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu Helloo Illinois.. ..en de koeien, de turkeys etc.. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu

Helloo Illinois.. ..en de koeien, de turkeys etc..

Door: Neris

Blijf op de hoogte en volg Neris

05 December 2013 | Verenigde Staten, Chicago

Ok, it is a fact! Ik ben gewoon gigantisch slecht in het updaten van een blog. Wat is er allemaal gebeurd sinds July & December? Dang people dat is gewoon een half jaar!!! Zoals de meeste weten ben ik even terug in Nederland geweest. WOOHOOOOOOO, gevolgen over het prachtige onzinnge Rusland.

Ach laten we deze 6 gemiste maanden skippen en terug komen waar ik nu ben. Say Hello to CHICAGOOOOO!!! Okay we zijn inmiddels sinds ik heir alweer 5 weken ben, naar Wisconsin geweest om te leren schieten. En ik moest zeggen ik ben verdomd goed! Vervolgens zijn we naar Missouri geweest. Me eerste en gelijk ook mijn laatste hunting trip. Terug naar Chicago, door naar detroit terug naar Chicago om vrvolgens dit weekend weer teryg te gaan naar wisconsin. Alleen dit keer niet om te schieten, maar om te snowboarden.

Ach genoeg over de verschillende staten hier in de mid westen die ik even bekeken heb. Hoe is het hier in ILLINOIS? KOUD verdomde koud. Het vriest, het sneeuwt, het hagelt en zo heeeeeeel, heeeeel af en toe schijnt te zon. Hallelujah voor Nerissa. Ik woon dus niet in the city, city maar in een suburb. Mijn buren? 600 meter verderop. Ok dat is misschien beeeeetje overdreven maar je begrijpt mijn punt. Ik heb meer als gewoon mensen buren. Ik heb koeien. Gewoon bijna daadwerkelijk in mijn achtertuin staan. Mijn uitzicht? Corn velden.Ja mensen ik verhonger niet. Ach eigenlijk wel, want met deze kou groeit er niks. De tractoren rijden door de straat, de overlevende turkeys lopen midden op de weg. Konden we ze niet allemaal gewoon opeten met thanksgiving? Word gek van het wachten tot die beesten eindelijk vn de straat afgaan.
en verder is alles vlak! LANG LEVE ILLINOIS!!! en ik dacht dat het niet veel erger kon als VA. Ach ik liever IL dan VA. Alleen de kou is gewoon niet leuk meer.

Wat is hier verder te doen? Tja, ik kan natuurlijk altijd een andere levenstijl opgaan en boerin worden. Of ik kan de programma boer zoekt vrouw omzetten in boerin zoekt man, en dit een tv hit maken in de USA. Alleen denk ik dat zo een kansloze show alleen maar een hype kan worden in Nederland. De stad is trouwens wel erg leuk!! Ben er alleen al 36x in verdwaald aangezien ik iedere keer dacht eindelijk de weg te weten. Google maps, dank u dank u, voor het iedere keer mij veiig terug te brengen. Alhoewel, je vreet behoorlijk veel battery. Het aanlaten van mijn Iphone zou fijn ziojn geweest zo af en toe.

Ach geliefde mensen. Ik ga maar weer eens wat doen hier. En vooruit. Vanaf nu ga ik beter mijn best doen deze blogs bij te houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neris

Van Nederland emigreren naar Bonaire, Een zomer lang in Griekenland & voor 2 Jaar in de Usa. Living the life at the best!

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 9331

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 22 September 2015

het leven in Malta

12 Januari 2014 - 12 Januari 2014

Bonaire

29 Oktober 2012 - 31 December 2012

My life in the United States!

Landen bezocht: