Halloween and stuff - Reisverslag uit Centreville, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu Halloween and stuff - Reisverslag uit Centreville, Verenigde Staten van Neris - WaarBenJij.nu

Halloween and stuff

Blijf op de hoogte en volg Neris

03 November 2012 | Verenigde Staten, Centreville

Een beetje laat, maar goed beter laat als nooit luid het gezegde. Maar goed mijn eerste halloween.

De kids hadden alle kostuums al klaar en stuff, dus we gingen gezellig als jawel piraat op stap. ( Wegens privacy mag ik niet zomaar fotos van de kids op internet zetten.) Ik nog enthousiaster als de kids, gingen de straten op. Rustig dat het was! Veel huizen hadden wegens de orkaan van afgelopen week, veel decoratie weggehaald. En de meeste kinderen en ouders bleven thuis. Waarom? Geen idee, het weer was buiten redelijk goed te doen. Wij eenmaal op de straten is het hetzelfde effect als sintemaarten. de kinderen lopen langs de deuren bellen aan, bedelen om snoep, vergeten dank je wel te zeggen, lopen weer terug, en gaan dan door naar de volgende deur. Het enige verschil is... Je krijgt je snoep hier makkelijker. Je hoeft niet te zingen! Nou geweldig toch? Als kind zijn vond ik het zingen al niks, en koos je samen met gebroeders en zusters altijd het kortste liedje. Totdat je ouders begonnen te mopperen en zeggen dat je een ander liedje moest kiezen. Wij nederlanders deden nog moeite voor onze snoep. Conclusie we hebben het zwaar gehad in onze jeugd.. Heel erg zwaar. Om mijn zware jeugdtrauma te neutraliseren heb ik een berg M&M's van de kids gehad. Pracht waardering voor mijn harde werk.ik liep immers ook mee!

Maar goed nog een verschil met halloween is de geweldige decoratie. Leuk hoe sommige mensen hun tuin over decoreren.Met grafkisten, en skeletten en andere onzin. De buurtbewoners zitten vaak verkleed voor de deur waarna de kinderen snoep krijgen. Niet 1, nee een hele hand! Ik ben blij dat ik de komende tandartskosten niet betalen hoef!

Maar goed mensen vragen veel aan mij hoe is amerika en wat vind je ervan?
Hoe is amerika?
minimaal 4 baanswegen, oversized formaat bekers drinken, oversized supermarkt, oversized formaat borden eten, een veeel te grote auto, groot huis, de sportschool ook veel te groot, net een fabriek, groot alles.
Behalve de wc die zijn dan weer verdomde laag. En je hebt dat ding toch verrekt vaak nodig met die kingsize drinkformaten hier. Typisch eigenlijk want amerikanen zijn toch nog best lang!

Volgende keer zou ik wel een uitgebreid verslag schrijven over hoe amerika is en dergelijke. Nu eerst maar klaar maken en richting washington DC. Aangezien we een zware sneeuwstorm krijgen na het weekend, en alles misschien wel weer plat komt te liggen is het nu tijd om nog ff inkopen te doen.

Welcome to the United States, Neris!

  • 03 November 2012 - 22:48

    Marjan:

    hahahahaha geweldig geschreven !!! Koop vast een sleetje......

  • 05 November 2012 - 09:41

    Hel:

    Hahaha ik ga stuk om jou! Je moet echt al je blogs gaan bundelen aan t eind.

    Nou wish me luck want ik ben volgende week sintmaarten aan t lopen met delisha hahahaha

  • 05 November 2012 - 09:41

    Hel:

    Hahaha ik ga stuk om jou! Je moet echt al je blogs gaan bundelen aan t eind.

    Nou wish me luck want ik ben volgende week sintmaarten aan t lopen met delisha hahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neris

Van Nederland emigreren naar Bonaire, Een zomer lang in Griekenland & voor 2 Jaar in de Usa. Living the life at the best!

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 9333

Voorgaande reizen:

30 September 2014 - 22 September 2015

het leven in Malta

12 Januari 2014 - 12 Januari 2014

Bonaire

29 Oktober 2012 - 31 December 2012

My life in the United States!

Landen bezocht: